Targi samochodowe – złote rady cz. 1

0 Comments


Organizujesz targi motoryzacyjne? Przygotowaliśmy dla Ciebie pierwszą radę, która sprawi, że spojrzysz na jego organizację w zupełnie inny sposób.

Rada pierwsza: hostessa – tłumaczka

Organizatorzy ekskluzywnych targów samochodowych stoją przed nie lada wyzwaniem- muszą sprostać wymaganiom swoich gości i skutecznie zadbać o całą oprawę imprezy. Często pomocna okazuje się w tym agencja hostess. Poznań Motor Show 2019 za nami, wiemy zatem, jak wysoko ustawiona została poprzeczka i o co zadbać na swoich targach. Jedną z atrakcji były Międzynarodowe zawody Stunt Wars Poland, które wymagały odpowiedniego przygotowania w tym na przykład tłumaczy.

Hostessa na targi samochodowe

W przypadku targów, które organizowane są również dla zagranicznych gości należy zadbać o im komfort i wynająć hostessy – tłumaczki, które oferuje nie jedna agencja hostess. Warto jednak pamiętać o istotnych aspektach takich jak dostosowanie liczby hostess do gości. Większość z zaproszonych z pewnością zna angielski w większym stopniu, dlatego może się okazać, że dzieląc gości na grupy na każdą z nich przypadać będzie jedna hostessa. Możesz również wynająć jedną hostessę, która będzie tłumaczyła gościom słowa konferansjera na bieżąco.

Jeśli spodziewasz się bardzo ważnego gościa, który pochodzi z innego kraju i chcesz dać mu maksymalny komfort możesz wybrać jedną hostessę, która będzie towarzyszyła mu przez cały czas trwania targów. Agencja hostess nie ogranicza swojej oferty wyłącznie do tłumaczek języka angielskiego – nierzadko możemy spotkać tłumaczki, znające bardziej egzotyczne języki. Wszystko zależy jednak od tego, jak wygląda w Twoim mieście taka usługa i jaką ofertę ma agencja hostess. Poznań, Trójmiasto, Warszawa to miejsca w Polsce, które prześcigają się w ilości oferowanych usług w tym zakresie.

Jakie są zalety hostessy – tłumaczki?

Wiele osób może stwierdzić, że wynajęcie zwykłego tłumacza albo konferansjera znającego język angielski wystarczy. Zaletą wynajęcia hostessy – tłumaczki z pewnością jest możliwość nawiązania lepszej relacji z gośćmi. Hostessa może jednocześnie pomóc gościom z barierą językową, ale również wskazać drogę czy pomóc porozumieć między osobami będącymi na targach. Hostessa tłumacza jest również doskonałą osobą do prezentacji produktu – samochodu czy usługi. Wizerunek, jaki zyska Twoja marka po targów zależy przede wszystkim od dobrej organizacji oraz od ludzi, którzy wspierają wydarzenie. Zadowolenie Twoich gości jest zatem Twoim głównym celem. Sprawdź, czy agencja hostess w Twoim mieście może pomóc osiągnąć Ci sukces. Jeśli zadbasz o komfort psychiczny gości, Twój event motoryzacyjny z pewnością zostanie doceniony i zapamiętany.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *